söndag 18 maj 2008

Jag är rik

Ja, så har man jobbat idag då, och tjänat 100 spänn;) Inte dåligt för en halvtimmes "arbete" :P Så jag e glad.

Vi va riktigt effektiva me vår film idag faktiskt. Fick massa gjort. Vår film kommer SÅ äga alla andra! XD

Jag har typ värsta ångesten, därför att:

Jag kan inte min stand-up alls + att den e kort och inte ens kul.

Jag kan typ inte mina repliker och vi har uppspel imorrn!

Jag har inte gjort biologilabben, eller fysiken.

De e coopertest på tisdag och jag kommer seriöst varken få G eller överleva!


Men sk*t samma, huvudsaken e att man e glad för stunden:P

Nu börjar snart Andra Avenyn och de e avsnitt nr 101, alltså e de bara 2 kvar sen! För den här säsongen. Hur ska jag överleva hela sommarn utan mitt AA?? De e typ jättehemskt ju, tyck synd om mej! Men snart börjar de, så än sså länge e jag lycklig. De jag vet e att den här snyggingen ska komma tillbaks ikväll...



Kram på er alla glada bloggissar:P

1 kommentar:

Anonym sa...

LINDA! din stand-up äger!! det kommer gå skitbra! :D

är inte det han som är sebbe i hip hip hora?