måndag 22 september 2008

Dagsinlägg med stil

Nu är det här, ögonblicket ni alla vänntat på. Dagens andra blogginlägg från er favoritbloggerska! Min dag:

Jag kallar den måndag. Man var trött och tåget var försenat. Men sen växte glädjen som alltid bor inom mej, oh dagen började med kanonkul engelskalektion då vi repade vår egenskrivna scen, fabulöst! Senare var det håltimma och då köpte jag en underbar kjol med prickar! Sen var det matte och sen var det slut.
Försökte plugga fysik i vår pluggsal Kulan i väntan på tåget, men de va trist så jag joinade alla andra små vallentunaoffer på perrongen. Mycket bättre. Sen var jag hungrig så jag tittade in i Vallentuna gymnasium, för där brukar det finnas pizza har jag hört. Men inte då. Men där fanns en studiehall med några trevliga prickar som ville "plugga" med mej=) Jag skrev faktiskt nästan hela labbrapporten, och tackar Svea och Mattias för den fina hjälpen;) Nu är labbrapporten klar och jag ska sätta igång med småföretaganden. Jag borde bli studiemotiverad, men jag orkar inte och jag knarkar.

Ha en trevlig Poirot-kväll folket!

Inga kommentarer: