onsdag 8 september 2010

Jusste fan

Jag har ju en blogg. Ni måste sakna mig något fruktansvärt där ute i cyberspace! Men mitt liv består mest av skola nuförtiden. Mitt liv utanför skolan ser ut ungefär såhär:

Kommer hemÄter
Sjunger lite och letar fram låtar
Duschar
Fixar matlåda
Packar min gigantiska väska
Kollar facebook
Går och lägger mig
Hinner därför inte blogga. Logiskt?

I vilket fall som helst, ÄLSKAR jag skolan. Det är slitigt och har man en dålig dag känns det som hela världen är emot en och man känner sig värdelösast på jorden och undrar vadfan man gett sig in på. Men har men en bra dag, då jävlar är det underbart! Då känns det bara så jävla rätt!

Idag var en bra dag! Mitt humör är liksom en kilometer ovanför huvudknoppen och nu måste jag springa ner och fixa en matlåda :D Återkommer någon dag!

Var ju i of inget fel på gymnasietiden...^^ åh vad jag saknar denna lilla skåning!!
Blogg blogg på er bloggisar

1 kommentar:

skånetös sa...

En viss lite skåning saknar inte tillbaks *lip*