fredag 21 januari 2011

Openings and Endings


Hallå världen! Jag har lite fullt upp för tillfället. Det finns en tom kvadratcentimeter i min kalender den här veckan. Och imorrn är det skola igen. Håhååå jajaaaa! Men det är det värt, för mycket av stressen beror på att vi har premiär för vår stora produktion på fredag kallad "Openings and Endings". Det är ett hopplock av öppningsnummer och slutnummer från 13 olika kända och mindre kända musikaler. Vad sägs om Lejonkungen, Miss Saigon, Full Monty, Little Shop of Horrors och West Side Story för att bara nämna ett fåtal. Så vill ni se mig och min klass dansa och sjunga, och en jävligt bra show, då ska ni genast köpa biljetter till Openings and Endings på Kulturama (biljetter köpes i förväg i receptionen på skolan, eller kontakta mig), kvällsföreställningen på lördgaen är redan slutsåld så skynda skynda! It's gonna be awesome!

Inga kommentarer: