måndag 30 april 2012

Performing Arts School

Jag gjorde det. Efter tre dagar av audition; dansprov, sångprov, teaterprov, svett, tårar, ångest, glädje och spänning. Tre dagar av väntan på det där smset, det där jävla äckel-smset.

Dag 1: "Grattis du har gått vidare till lördagens prov."
Dag 2: "Grattis du har gått vidare till söndagens prov."

Dag 3: "Grattis! Du har antagits till PAS."

Jag kände ingenting och allting. Skrek lite för sakens skull, men allt var liksom slut i kroppen. Jag förstår fortfarande inte. Inte alls.. Men jag har en lycklig känsla i hela kroppen, och det börjar sjunka in. Jag kommer vara utbildad musikalartist när jag är 23. Hur sjukt är inte det?

 Maria fångade ögonblicken efter jag läst smset. Jag är så lycklig!

Mina bästa vänner slog sig också in. Som om det kunde bli mer fantastiskt. Idag ska vi fira, så in i helvete! Fyfaaan vad bra!!!





1 kommentar:

amanda sa...

jag visste redan det här. men ändå så står jag på jobbet här med tårar av lycka. så väldans väldans glad för dig, du förtjänar det så galet mycket!!