fredag 11 maj 2012

Vallentuna

Nu är det si som så att jag, Linda, har flyttat ut från älskade psykfyran i Götelaborg och befinner mig hos mina föräldrar i Vallentuna. Här ska jag bo i fyra månader och njuta av sommaren. Det finns inte mycket som går upp mot sommaren i Vallentuna.

Vi har haft danspremiär på Skansen och det ser ut som att jag kommer få tillbringa otroligt mycket tid på just denna fantastiska plats i sommar. Jag var nämligen på jobbintervju för Skansenåk(de som kör skansentågen bl a) i måndags, och igår ringde bossen och sa att jag självklart är välkommen. De har en testperiod på tio dagar, men jag tror ju det ska mycket till innan de nekar någon jobb efter det. Men man ska inte ropa hej. Kul är det i alla fall. Känns som att det går lite för bra för mig just nu, men jag tackar och tar emot.

Har varit förkyld hela veckan och börjar tröttna på det. Men imorgon ska jag vara frisk för då är min första jobbdag. Fett nervöst!

SOMMAR

Inga kommentarer: