tisdag 22 maj 2012

The Wild Party

Helgen var underbar och fylld med fabulösa Jessicas feta dansföreställning på Maximteatern med tillhörande myskväll, en middag med bästa Amandas familj, en utgång med härliga individer, en ringleksuppvisning där jag sjöng, en dansuppvisning och en härlig kväll i kära Stockholm med Mikaela och Cecilia.

Och igår, ska ni veta, hände någonting riktigt fett. Jag for till Upplands Väsby och ut ur en bil hoppar älskade och saknade Mia som jag inte sett sen i somras. Åh vad kul det var att se henne igen. Hon körde oss så fint ända till Hammarby Sjöstad där finaste Anna satt på en stol och vi åt middag och hade det galet mysigt. Och sen. Sen. Gick vi till Kulturama och träffade massa gamla lärare och var glada och sen. Sen! Var det premiär för musikaltvåans uppsättning av musikalen The Wild Party!!! Och vilt var det! Vi blev alldeles höga i publiken. Och chockade. Visst visste man att de var apagrymma, men såå bra?! Det var en helt fantastisk föreställning. Och en fantastisk musikal. Här köper man biljetter --> www.thewildparty.se

Herregud vad de är fina mina Kulturamaklassisar. Saknade. Men nu bor jag ju här! Hurra! Och jag ska se TWP på lördag igen, då med några andra härliga vänner.

Åh kärlek!

Och idag var till på köpet min älskade Ronja här och firade prinsessan Estelles dop med mig. Plus att det är sommar och solen skiner och Vallentuna är vackert. Och så frågar folk om det känns bra att vara hemma? Jag är glad. Nu ska jag dansa Afro med Amanda. Kötta!


Inga kommentarer: