torsdag 3 juli 2008

Perfekt

Åh jag e så nöjd, mitt sommarlov e så underbart! Idag till exempel var jag och Tina vid Bergsjön och badade och åt mackor och annat mys i solen, och sen var jag såklart på Skansen på kvällen och de e ju så kul!

Har träffat massa underbara personligheter och dansen blir bara roligare och roligare. Och imorrn ska vi på skärgårdsteatern och då kommer Marie mf oxå, de äger. Och nästa vecka kommer Filippa hit och på tisdan ska vi på Allsång och på fredan ska vi på Mamma Mia! Kan de lixom bli bättre? Förutom att vissa, nämner inga namn hrm, e bortresta hela tiden. Men annars e jag bara nöjd nöjd nöjd!

=D

2 kommentarer:

Anonym sa...

om du pratar om mig kom jag precis hem och ska va hemma några dar nu :) vill du hitta på nåt?

Anonym sa...

svea: ja, jag pratade bl a om dej;) men varför nu? fast nu fick jag en underbar idé och du får snart ett sms:p