tisdag 1 juli 2008

Sommarlov e bara för bäst<3

Har haft två härliga dagar. Började igår med en tripp till stockholm med världens bästa Amanda. Sen åt vi och rara Jessica och Gustav middag hos Lida, som lagar typ världens godaste mat! Jättemysigt! Sen sovade jag hos mandisen och idag drog vi runt i Täby c, och hade trevlans.
Tills jag va tvungen att försvinna och lämna min vän alldeles ensam och övergiven i världen, eftersom jag skulle till skansen, som omväxling^^, och de va askul idag=D Hade velat stanna på allsången, de va ju EMD(!!) men de vart inte så, de va skönare å ligga hemma i soffan;)

Dagens citat:
-När telefonen ringer, då ska vi svara.
-Ahaa!

xD


Men nästa vecka kommer denhär tjejen till allsången, och då vill jag va där!

Ha de så somrigt, see ya soon;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

aw, har haft asmys!
var emd där?! wow!

ja, min mamma är speciell.. 8har jag sagt det förut?)

Anonym sa...

vem är det?

Anonym sa...

svar marie: Maria Haukaas (tror de stavas så:p) norska bidraget i ESC=)