onsdag 2 juli 2008

Tirriterande

Jag hatar tekniska prylar! Varför kan man inte ha bara gammaldagsa saker?? Inte för gammaldagsa men typ en gammal hederlig Nokia 3310 istället för alla domhär nya omöjliga sakerna!

Jag e sååå irriterad för:

1: Min nya mobil sparar inte sms i utkorgen, så man kan aldrig veta vad man har skickat för sms till folk!

2: Mitt bankkort har aldrig funkat, eller jo på H&M och Espressohouse^^ men typ ingen annanstans! Arg! Och nu har jag fått ett nytt kort, men tror ni de funkar?? NEJ! Förresten har jag inga pengar heller:'(

Jag säger som en kär gammal vän till mej brukade säga; Bajskaka!

Imorrn ska jag och Tina ta Roslagsbanan till Kårsta och bada (eller nåt varmare) vid bergsjön! De e bra grejor de! =D

1 kommentar:

Anonym sa...

du får odna inställningen att spara smsen i skickade. det är bara leta runt lite grann runt meddeöandeinst'llningar så ska du se att du hittar det!

ugh, inte det andra bankkortet heller?! du har ingen tur alls du linda :/