onsdag 17 augusti 2011

Allsång på Skansen

Jag har haft det mest galna och fantastiska dygnet någonsin. Nästan sorgligt, då det kommer ta tid att bräcka detta. Men som sagt fantastiskt!

Dansade på Allsång på Skansen, vals till sjösala vals, på Sollidenscenen, bakom Måns, inför en gigantisk publik. Åh I loved it! Hängde backstage med artisterna(eller ja stod och stirrade på dem i smyg), och var lycklig.

Eftersom det var sista programmet, stundade en efterfest, som jag kände att jag skulle gå på. Så jag mötte upp min fina fina Elin, som jobbar som publikvärd, och tågade med alla såna till den fabulösa lokalen med dukade bord, vin och en härlig buffé. Satt där med alla medverkande och hörde på tal och hade det galet trevligt! Sen hände det mer grejer och vi drog vidare och herregud vad det var galet. Hängde med tre härliga tjejer och brandmän och mina framtida kollegor. Det är häpnadsväckande hur lätt det är att komma in på ställen när man är med Allsångs crew.


Jag tänker inte dra några detaljer för det finns för många, och jag tror inte att allt bör skrivas på internet... Men jag var hemma halv 8 och det var det stördaste jag varit med om.

Inga kommentarer: