torsdag 4 augusti 2011

Samlar vuxenpoäng

Här sitter jag med mitt morgonkaffe och planerar dagen. Tvätta står på schemat, men har vi något tvättmedel?? Nej. Så det måste handlas. IKEA ska besökas för att inhandla prylar till min nya fina lägenhet! Och sedan skall dessa packas ned tillsammans med en större mängd kläder och skor.

Arbetsansökningar ska printas ut, vilket blir svårt utan papper...

Men det svåraste och mest ångestladdade är att jag idag, torsdag, måste planera vad jag ska ha på mig hela helgen!!??!!! Eftersom jag inte har tid att packa i helgen då jag jobbar hela dagarna och festar hela nätterna. Det är sååå synd om mig. Pling, dagens i-landsproblem.

Men jag ska dansa ikväll också! Weee! Fast min ordinarie är borta, för han är en stor jävla TÖNT, så man vet aldrig hur det blir... Men det är härligt väder och jag har ett nytt läppstift så allt är liksom härligt!

Soliga kyssar

Inga kommentarer: