onsdag 3 augusti 2011

Jag lever!

Efter två veckors bloggpaus tyckte jag det kändes lockande att uppdatera cyberspace space om vad som händer i mitt liv. Så, what's new?

Jag har blivit kaffebesatt. Beroende heter det! Tänker ni, men nej, det vill jag inte kalla det. Jag bara tror att om jag inte dricker kaffe så blir jag lite depppig. Så jag dricker kaffe och är på strålande humör.

Har varit på landet i tio regniga dagar med min kära familj, och även fått besök av Lindbergfamiljen, varav Atlas stannade hela helgen. Himla härligt!

Min kära Mattias har fyllt 21 och blivit en stor pojke. Det firades med pompa och ståt i fredags och det blev en ljuvlig kväll.

Och igår hade jag en så fabulöst fantastisk dag så det finns inte. Lunchade med Elin på Skansen, man blir så glad av den kvinnan. Sen dansade jag och sen gick jag på allsången, ensam! Stod där mitt i folkhavet och sjöng för full hals och vinkade till Elin då och då, som är så ball att hon jobbar där. Efter det mötte vi upp älskade saknade Sarah och mös på en uteservering och det må jag säga att sämre kvällar har jag haft. Puss på er fina!


Idag ska det fixas och donas inför den stundande högtiden, som jag kmmmer attt avslöja mer om senare.

Sen har jag lite panik över Göteborgsflytten ovanpå allt detta, men jag ska ringa mamma så blir det bra. Ha en härlig sommardag alla fina!

Inga kommentarer: