onsdag 27 februari 2008

arg

msn funkar inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =(=(=(=( ARG

Tänkte plugga lite kemi idag... om jag orkar, och jag borde städa mitt rum, man kan knappt komma in där! Härlig lovdag :p arg...

Delar med mej av mina författartalanger, läs och njut:

Trädgårdsmästaren som sprack

Det var en gång en liten gumma som bodde i ett torn i nordvästra Australien. Hon hade inga egna antiloper men hon älskade att kasta snö. Så hon tog sitt vänstra skosnöre och började vandra. Hon hoppade på en missionär som åt sitt drömljus, och sen började gumman skratta. Hon undrade så vad som glittrade på hennes kind. Plötsligt hoppade antilopen upp till månen och drack mjölk och missionären jonglerade med ölburkar. Gumman dog. Men sen vaknade hon igen för tomten tycker om lyckliga slut. Grisen och prinsessan levde lyckliga i alla sina dagar. SLUT

glöm förresten inte att rösta på min finfina undersökning till höger på denna sida =P -->

Inga kommentarer: