fredag 29 februari 2008

hej alla ca 3 läsare=P

Hur mår ni idag trogna kämpar?;)

Själv har jag lite tråkigt och gruvar mej mkt inför kemiprov, och inte minst Stand-upen vi ska skriva till tisdag! De går inte, jag e tråkig och har ingen fantasi, typ.

Men här kommer fortsättningen på min storslagna berättelse om Urban och Ofelia:

... Urban ryckte till, vem var det som vrålade så? Men så började näckrosbladet att gunga och upp ur vattnet kom guldfisken Katarina som hade en lång bula på huvudet. Hon var rosenrasande och slängde någonting åt dem, innan hon simmade bakom vassen för att söka skydd. Ofelia plockade upp föremålet, och var det inte en körsbärskärna? Jo, men varifrån kom den? Katarina som var alldeles arg, började plötsligt att tala till dem... Fortsättning följer

Jag kommer inte att gå till historien, men jag kanske kan cykla dit!

kram på er

1 kommentar:

Alex sa...

Stand-up'en klarar du skitbra och det vet jag! Mysig saga du jobbar på där förresten. Keep up the good work. ;)