tisdag 26 februari 2008

Hej alla

Tänkte uppdatera mitt lov lite=)

Var ju på Bergateatern igår med fllippa, och de va roligt, men de kvartslånga mötet dom skulle ha tog typ ett år så jag e tacksam till den som uppfann internet och msn :p

Sen i af. så åkte jag in till Täby och mötte Jessica, Amanda och Vicki (dom e ascoola^^) och så gick vi på bio, coolt va, vi e coola:P Vi såg i af PS. I love you och den va verkligen jättebra! Men grymt sorglig...:'( jättefiin film... se den!

Sen i af. så for jag, vicki och amanda hem till alex, och chris, och gjorde ingenting en stund och så kolla vi på film, En ung Jane Austen, och den va säkert jättebra (flåt men fatta ingenting, sov typ hela tiden:p)

När den va slut upptäckte vi att sista tåget precis gått, smått paniik, men de löste sej... tycker om mina föräldrar iblann^^

Jag har lite svårt att "planera" mitt lov, de känns som de bara kommer försvinna... idag t. ex. har jag inge å göra... mer än å plugga kemi... så de blir nog lite tråkigt... om inte nån vill hitta på nåt å roa mej me?^^

Kram på er alla bloggisar

PS. kan inte folk typ rösta på min undersökning, här till höger? :)

1 kommentar:

Alex sa...

Det löser sig, jag måste också plugga kemi =(. Du kan ju hitta på något med kompisar och sådant... Annars är det ju mysigt att vara hemma också