fredag 29 februari 2008

duktig linda;)

Nu har jag gjort klart hela kapitel 4 och 5 i kemin!! Stolt^^
Och nu bär de av till Ana, mysigt värre=) ska bli så roligt så:p

Jag får panik, de finns för många musikaler jag MÅSTE se:

Singin in the rain (15 mars=D)
Sound of music
Footloose
Jekyll & Hyde
The producers
My fair lady

Jag lär bli ruinerad... menmen;) om jag hittar nån som vill gå med mej...

fortsätter på min saga ;):

... Vill ni ha kakor? sa Katarina vänligt. Ofelia och Urban tvekade, de undrade varför Katarina plötsligt var så snäll. Men de var inte små i maten och Ofelia kunde om hon var riktigt hungrig, äta som en häst, så de tackade ja och simmade med Guldfisken Katarina ner i dammen. Allt gick bra tills det att Ofelia kom på att hon inte hade gälar...

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för grattiset gumman! jag måste ju oxå få fira namnsdag någon dag ;)