tisdag 13 januari 2009

Flum flum flum

Flumskolan var en trevlig plats idag. Förutom att ingen hade sagt att de inte var nån fysik! (hat) Alla visste om det utom jag, Lippa och Josefin (hat). Så vi var där klockan 8! (hathat) Fast vi hade de trevligt, så det blev positivt i af:D

Jag och Filippa hade temadag!! Och temat var ROCK! Vi var ascoola och ägde skolan som alltid! Tyvärr tog vi bara 1 endaste bild, men den kommer imorrn för jag orkar inte..:P

Teaterhistorialektionen va asflummig. Eller ok då, jag var....:P Men kul va de^^ Och tacket för dagens allra största skratt går till: Amanda! :D

Ledig imorgon!!

Började på Showjazz på Laisings idag! Det var helt ok, men måste erkänna att det är roligare i Vallentuna. Kan ju bero på att min danslärare Pernilla är otroligt fantastiskt underbar:) Men de blir säkert asbra! Tror vi kommer lära oss mkt:)



Detta är en illustration av en annan dansstil. Intressant. Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

mera flumm och flumm det kommer det att bli!

kul att man kan roa nån..