måndag 19 januari 2009

Lista i brist på sömn

Snodde den av min vän Ellinor:)

Vad heter du, och vilka är dina två vanligaste smeknamn? Linda, smeknamn? dom vill jag inte avslöja!
Vilken tid på dygnet föddes du? 08:30
Har du några syskon? 2
Var bor du? Vallentuna
Har du alltid bott i samma kommun? Ja
Gillar du att bo där du bor nu? Joorå
När du är 45, var bor du då? Där jag vill
När du festar, dricker du mer än vad de flesta andra gör? Nix
Har du någon gång provat droger? Salladskrydda...
Har du någon gång velat vara det kön du inte är? ja varje gång man blir kissnödig ute:S :P
Vilken kroppsdel gillar du mest hos dig själv? helheten;)
Vilken är din favoritfärg? Hmm
Vilken är din favoritårstid? Vår,sommar
Vilket datum är det idag när du svarar på dessa frågor? 19/1-09
Bor du på mer än ett ställe? Nee bara hemma:)
Bor du i hus, lägenhet, radhus eller annat? Villa
Känner du ibland att du är hemma för mycket? Ganska lagom
Har du plikter såsom att städa hemma? hehe nej, då skulle huset gro igen...
Tar det längre än 30 minuter för dig att komma till stranden med bil? Vad räknas som strand?
Hur stort är ditt rum? Som ett slott!
Hur länge planerar du att bo hemma, eller när flyttade du hemifrån? Tills jag går ut gymnasiet beroende på vilken skola jag kommer in på!
Har ditt hus/lägenhet mer än en våning? Ja
I vilket rum är den dator du sitter vid just nu? inget alls
Hur många timmar sitter du framför datorn på en vecka? inte snäll fråga
Tycker dina föräldrar att det är ett problem? nejdå, jag har ett liv oxå;)
Spelar du spel som exempelvis tibia, wow eller cs? Nej
Hur mycket musik har du på din dator? Massvis
Använder du regelbundet webcam? Aldrig
Har du någonsin haft camsex? Jag vill inte svara på den frågan
Laddar du ner musik olagligt? Vet inte hur man gör...:S

TV

Vilken kanal tittar du på mest på? 1, 4 Barnkanalen;)
Har du problem med tv-reklamen? Gah den kan döööö
Har du tittat på Mitt i naturen fler än tre gånger? Vet inte riktigt
Kan du ibland känna en saknad av Bosse Bildoktorn? Nej, han finns alltid i mitt hjärta!
Hur många tv-serier följer du kontinuerligt? 1... AA for life!
Känner du någon som är besatt av Sex and the city? hehe ja, någrastyckna^^
Har du någon gång varit med i tv? japp, direktsänt från Belgrad! (sen lite där man skymtar förbi oxå såklart)
Hur många timmar i veckan tittar du på tv? inte så många

RELATIONER

Till vem sa du jag älskar dig till senast? Nån som jag älskar förmodligen
Känner du att du älskar dina närmaste vänner? Ja
Har du haft ett förhållande som varat i över ett år? Nej
Älskar du båda dina föräldrar? Ja
Hur länge har du känt din bästa vän? 1 ½ år:)
Anser du att man kan ha samma relation med ett husdjur som en vän? nej, sorry kissen:P
Har du varit i fler än fem förhållanden de senaste två åren? Nej
Vilken relation har du till dina klasskamrater? Lööööööööööööööööv
Vad har du för mobiloperatör? Comvic
För hur mycket ringer du i månaden? har inte koll
Hur många sms skickar du i månaden? några hundra
Vem pratar du oftast i telefon med? Filippa och Mamma
Vad står det i ditt senaste mottagna sms? Jag har pratat med Robert Carlson!
Vilka kontakter har du som börjar på s? Saldo, Sebastian, Sl, Svea
Har du haft en 3310:a? Jaa i femman
Har du minst hälften av dina bdb-vänners nummer i mobilen? jaaaaaaa för jag har inte bdb! hehe
Kan du din mammas, din pappas, och minst fem vänners mobilnummer utantill? nej herregud
Har du någon gång skickat ett e-mail från din mobil? Nej, kan man de?

EGENDOMLIGA SAKER

Har du en speciell relation till A/K-brunnar? Jag kliver på dom!! Stampar och hoppar! Jag är seriös!
Känner du att du ibland har tvångstankar? Ja
Har du saker du måste göra innan du kan sova? Kolla så att de inte finns brandfaror och att dörrarna är låsta
Har du en speciell relation till talet 747? Åh de e typ nån cp-dålig låt av Kent! lr?
Tittar du fortfarande på barnprogram då och då? Ja jajaja de e mysmys
Har du egna uttryck som kan uppfattas konstiga av andra? hehe nej vaddå?^^
Har någon sagt att du är konstig? Har nån INTE sagt det?
Försöker du vara annorlunda? Ne de bara blir:P
Klär du dig medvetet annorlunda? Försöker väl va lite kreativ:)

FILM

Ser du mer än en film i veckan? Ja, fast bara såna som jag sett 100 ggr förut
Anser du att du är en filmälskare? Musikalfilmer men annars nej
Vilken var den senaste filmen du såg? My Fair Lady!
Har du sett en film av Bergman?Nej, en halv
Gillar du amerikanska filmer? Jaavars
Har du alltid undertexter på när du ser en film på engelska? Ja typ
Har du någon gång tittat på Oscarsgalan? Ne
Har du varit på en filmfestival? Nix
Har du någon gång seriöst övervägt att ha exempelvis skådespelare eller regissör som framtida yrke? JA

FRAMTIDEN

Ser du en framtid i Sverige? Ja
Vill du ha barn? Ja, minst 2 men helst flera!
Vill du gifta dig? Ja!!
Kommer du att plugga vidare på universitet/högskola? Japp
Vill du ha ett jobb liknande dina föräldrars? Nej!!!!!!!
Tror du att systembolaget kommer att finnas ? Ja ehm?

Inga kommentarer: