tisdag 27 januari 2009

I'm back!

Jag är mig själv igenså ni kan pusta ut. Glad, dum och konstig. Såsom jag vill va! Väldans bra dag idag:)
Det är verkligen jättekul på Laisingdansen!! Astaggad! Precis lagom svårt och snabbt och superbra stämning i gruppen. Här ska vi bli dansare! Måndag och tisdag är mina dansdagar och det är så härligt jag vill dansa mera! Man blir glad och känner sej duktig och hurtig. Kanonbra träning. Jag ska lära mej dansa, och där med basta!:D Vill dansa mer till hsten. Grundkurs i balett vore ju perfa, får kolla upp det. Nu ska jag leta dansskor, känner att det är på tiden att skaffa sig ett par!
Detta är då jag, typ...
Nu är jag så trött så jag vet inte vad. Men sova gör man sen... :P Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad dansar ni?

Anonym sa...

showjazz:D