lördag 17 januari 2009

Julgranspludring

Idag har man jobbat minsann, eller jobb och jobb, jag sjöng ringlekar på Vallentunas julgransplundring. Och fick jag nån lön? Nej, men pengarna går till Frankrikeresan! Och de va mysigt, även om morgonrösten är en av mina värsta fiende. Inte för att nån lyssnar men nu är jag hes... :P Vi fick godispåsar som blev över och nu är mina syskon superavundsjuka mohahaha xD

Gårdagen var mys! Var i skolan hela dagen men hade bara en lektion, så vi lekte mest:P Fikade sen i täby med mina vänner som fredagsavslutning;) Vår nya Tyska utbytesstudent bl a och hon är faktiskt jättetrevlig:)

Idag MÅSTE jag städa mitt rum, jag skojar inte, jag har inte gjort det sen mars... Dammsugit ibland såklart, men alla kläder ligger över hela golvet, sängen, bordet, hyllorna, garderoberna. Och det är berg av grejer på golvet och skrivbordet, och smink och smycken ligger utspritt över hela jävla huset! Men den här helgen är vigd åt städning! Sorry socialt liv och roliga upplevelser... (Fast ni kan fortfarande försöka dra med mej på nåt!;))

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också städdag idag. Å i morgon är det min tur att jobba åp julgransplundring, hehe. Mina arbetsuppgifter är ju dock liiiiiite viktigare. Men så är ju jag liiite bättre på det jag gör också.

Puss på dig

Anonym sa...

ursäkta^^ <3

Anonym sa...

ursäkta^^ <3