söndag 1 maj 2011

B R A helt enkelt

Fan vad det går framåt här! Är så himlans glad! Var på audition till Performing Arts School i Göteborg i fredags och gissa vad? Jag kom in på den förberedande utbildningen! Stört kul! Först kändes det lite halvsurt att jag inte gick vidare till nästa prov till den treåriga yrkesutbildningen, men det är ju faktiskt så att jag inte sysslat seriöst med musikal mer än åtta månader och det är flera hundra som söker, så nu känner jag mig istället otroligt stolt och glad att jag faktiskt tog mig in, och kommer jag inte in i tvåan på Kulturama är det ändå 100 % säkert att jag får fortsätta utbilda mig i höst, men då i Göteborg! Jag är så otroligt glad och lättad så det finns inte!

Valborg firades i Lund med Filippa vilket var såå roligt och mysigt och jag fick se hennes helt fabulösa lägenhet i Åkarp! Så himla fin var den, och helgen blev fin den med. Fick även se Henrik som jag inte sett sen studenten och hans fina bostad. Och på vägen hem från Åkarp svängde jag förbi Skansen och såg Danslagets premiär, mycket trevligt att sitta i publiken för en gångs skull, men nu är jag galet danssugen själv. Men snart så!

B R A helg och B R A liv. Har senaste månaden skaffat mig jobb, körkort och utbildning till hösten. Wiiiiiiiiihoooooooo!

Inga kommentarer: