lördag 14 maj 2011

Moderna Millie- Svensk urpremiär

Jag är i extas! Årets stora musikalföreställning på Kulturama, där jag och min kära klass medverkar som ensemble hade premiär idag. Och inte vilken premiär som helst, den här fantastiska musikalen har nämligen aldrig satts upp i Sverige förut. Det är vår enormt duktiga regissör Johan Schildt som översatt det hela till svenska och de må jag säga att bra är det, som fan.

Tvåorna som har huvudrollerna är otroligt duktiga och orkestern är så proffsig så man vet inte vart man ska ta vägen. Det är så lyxigt att vi har musiker som annars spelar på de stora musikalerna på Oscars, eller Cirkus eller Göta Lejon. Man blir helt lycklig bara man hör musiken.


Åh herregud vad bra allt känns nu alltså, så otroligt kul! Och alla människor som medverkar är bara helt underbara

Och det bästa är att vi har hela 7 föreställningar kvar! Vi vill ha full salong på resterande också så bokabokaboka! "Moderna Millie- ett riktigt lyckopiller till musikal!" (ja jag kom på den själv ^^)

Tacktacktack alla! Vi är bäst!

Klicka på bilden för att läsa mer och boka biljetter!

Inga kommentarer: