måndag 30 maj 2011

Hårdrocken som dödade året

Idag var sista riktiga skoldagen, och året kunde knappast slutat bättre. Det var hårdrock för hela slanten hela dagen och jag sjöng Cryin av Aerosmith. Så jävla bra låt och gudomligt kul att sjunga. Fick bara ösa ur mig allt ljud jag hade i kroppen. Lovely! Och alla va asgrymma och hade så bra låtar!

Sen blev de fika på kullen i solen och det må jag säga att klassen min, den är fin den. Och de kommer hit till Vallentuna och hälsar på mig på torsdag! Ska bli sååå mysigt!

Sen övade jag sång som uti bara helvete duktig som jag är, och tog sen det blå tåget hem till min lilla by.

Här gick jag och Maja en lååång promenad i kvällssolen ner mot sjön och konstaterade att vi är oerhört bortskämda som har det så fantastiskt vackert så nära vårt hem. Det var gudomligt och jag blev helt lyrisk i hela kroppen. Åh vad jag älskar försommarkvällar, sjöar, hagar, träd och min syster.

1 kommentar:

Amanda sa...

Åh vad härligt!! Det var så himla fin kväll igår (och idag)!! Jag och Jessica var också på promenad :D