fredag 16 september 2011

Himlen är oskyldigt blå

Det här mina vänner, må ni tro, var en alldeles fabulös torsdag! Hade en fin teaterlektion, eller två snarare, och övade sen sång innan jag hade en jättebra sånglektion. Sen fick jag sällskap av söta Annaëlle hela eftermiddan, och uträttade diverse ärenden, och tiden flög iväg med oss som vanligt och det slutade med att vi i våra klackar sprang mot spårvagnen och missade den. Men det gjorde ingenting ska ni veta, utan vi hann ändå.

Och vi fick den mest fantastiska Cabarekvällen på Cabare Lorensberg, tillsammans med andra härliga PASare! :D Så himla roligt!!

Nu ska Linda sova. Men först ska hon fixa lite saker. Bara så att ni vet. En annan sak som kan vara bra att veta är att om ni träffar mig någon gång(de som känner mig, känner mig), så kom ihåg att jag aldrig tänker innan jag pratar, då jag anser att det är slöseri med tid, så det som kommer ut ur min mun har väldigt varierande kvalitet och man kan uppfatta mig som, lite udda. Men aldrig negativt. I princip aldrig...

Det var det jag ville delge er idag. Återkommer med ytterligare information om mig och mitt liv snarast.



Kram på er!

Inga kommentarer: