tisdag 13 september 2011

Sol, champagne, hav och dans

Jag har haft världens härligaste helg må ni tro. Vi for nämligen ut till Väddö med Vallentuna Folkdansförening för den årliga upptakten och det var alldeles ljuvligt. Strålande sol fick vi, och klippor vid havet och fika, mat, vin och champagne. Vi dansade och lekte och hade det så mysigt, gud vad jag tycker om folkdanssläktet. Speciellt oss Vallentunabor, vi är en klass för sig ;)
Efter denna välbehövda minisemester har jag köttat på i skolan igen och glatt mig åt min härliga klass, dansen och mitt ärofyllda arbete som telefonförsäljare.

Jajemen, telefonförsäljare it is, och det tar emot att säga det, men jag har talang för detta. En naturbegåvning skulle man kunna säga. Låter det inte fantastiskt?

Det är faktiskt så bra att högsta chefen för hela företaget vi jobbar för, vill träffa mig imorgon när han är i Göteborg. Eftersom han hört talas om hur oerhört trevlig jag är i mina samtal. Detta hände efter första dagen jag jobbat. Men trevlighet tjänar man tyvärr inga pengar på. Om man inte lyckas tigga till sig lite bonus såklart...

Vi gick med skolan på West Side Story på Göteborgsoperan idag, underbart! Och på fredag ska jag, Amanda och Julia gå på Liseberg (gratis!!), och sen se Håkan! :D Åh och på torsdag är det Cabare och på lördag ska det också hända nåt kul har jag bestämt! Lovely week!

Inga kommentarer: