torsdag 8 september 2011

Det var en gång en bävermamma

Sluta ha så god arbetsmoral, sa chefen. I don't get it.

Men i alla fall. Jag har haft en strålande vecka. Eller ja, den har gått rejält upp och ner men just nu är jag på topp. Min fina Anna har varit här ett par dagar och det var helt underbart att se henne igen, efter hela sommaren! Idag satt vi på ett fik och hade det så mysigt och det var precis vad jag behövde kände jag. Och hon kommer tillbaka nästa helg med, wiho!

Sen hade jag en fin sånglektion också, med min fantastiska sångpedagog. Hon är så go och glad och tar verkligen tag i saker och ting. Saker som alla redan påpekat, hittar hon liksom lösningar på. Love it!

Jag har varit på jobbet och fått utbildning varenda kväll och igår och idag har jag jobbat minsann. Intressant, otroligt psykiskt påfrestande och mysiga kollegor. Så kan jag sammanfatta det hela. Galet jobbigt är det och dåligt mår man, men det är så kul ibland! Jag tänker bli grym, och idag gick det apabra! Dock är jag tydligen alldeles för trevlig och det råder delade meningar huruvida det är bra eller dåligt...

Denna vackra torsdag avslutades med en sångstund hemma i köket. Mina sambosar är så himla härliga, och jag är så otroligt glad att jag har dem.

Och imorgon ska jag fara hem och träffa min familj :D

1 kommentar:

Jessica sa...

men vänta vad fan linda vad jobbar du med??????????????? :D