söndag 4 september 2011

Jag bor i Göteborg

Nu kände jag att det var dags att börja blogga igen. Så hej! Jag bor i Göteborg, Sveriges framsida. Allt är fantastiskt. Jag pluggar halvtid musikal på Dansforum(PAS) och från och med måndag jobbar jag halvtid som... här slänger vi in en tävling, rösta här ovanför, så får vi se vad ni tror!

Mina fina sambosar är helt gudomliga och jag är så glad att jag får bo här, i vår fabulösa lägenhet och ha det så bra. Det är skratt och musikal och en grön ko och kan inte bli så mycket bättre. Här är jag och min sötnosiga Maria en vanlig dag när vi är snygga:


Min klass är fin också, och alla andra på skolan. Galet rolig insparksfest i förra veckan och nu känner jag att jag hör hemma på skolan, trots att jag bara är en förbie (förberedandeelev).

Vi var ute igår minsann, och det var en upplevelse vill jag lova. Puss på den finaste vakten nånsin! Här är jag och fina Maria när vi handlar kotavlor mm:

Detta var en oerhört snabb sammanfattning, men från och med nu ska ni få följa mitt liv som Göteborgare!

Ha de gött så länge, och glöm inte att gissa mitt jobb!!

Inga kommentarer: