måndag 9 november 2009

Duktigt Linda :D

HAHAAA världen är så underbar!! ALLT var fantastiskt idag! Ååå!

Jag är så duktig. Musikalen slutar 19:30, och jag skulle inte till Skansen och det tar 10 minuter högst att cykla hem. Alltså bode jag varit hemma vid 19:40 och kunnat börja plugga ca 20:00. Men av någon anledning kommer jag alltid hem runt 21, och kan börja plugga först vid halv 22. Och allt detta tyder på en sak: Fan vad jag älskar måndagskvällar! :D:D

Och vi hade teater med Anders idag och läste en ny pjäs som vi kanske ska göra. Sex, groder och våld heter den. Den handlar om 5 personer på ett äldreboende... Den var vacker!


Update: HAHAHHAHAHHAHAHA gå och lägg mig Linda! Sex, groder och våld. OJOJOJ livsfarliga groder. Passa dig för groderna, groderna anfaller! Inte att jag slinter på en bokstav, utan 2! Eller så tänkte jag groder, jag minns inte ens. DROGER ska det vara!

2 kommentarer:

Jessica sa...

hahahahaha, åh älskling...

amanda sa...

hahahahahhahaahha
gösta röker groder.