söndag 22 november 2009

Svullaaaaaa

Har svullat nåt extremt den här veckan men man får det ibland! Ska bli nyttig nästa vecka istället.

Vad har då hänt medan bloggen varit extremt oaktiv? Ganska mkt, men jag kan ju sammanfatta det kort.

Träffat världens bästa Markus har jag gjort:) Och så har jag kollat på idol och sånt mys med Amanda, Jessica och Vicki. Och igår hade vi en supertrevlig tjejmiddag hos Jessica och hon hade lagat så god mat så! Och idag har jag slappat med Amanda och kollat på SATC! Och sen mysat hemma hos mormor och morfar! Skön soft helg, verkligen välbehövligt!

Nu taggar vi för att kliva upp ur sängen klockan halv 7 imorrorn bitti och vandra iväg till skolan för att ha Småföretagande B! Det gör faktiskt ingenting, jag tycker det ska bli en trevlig måndag :) Kram på er!

Inga kommentarer: