söndag 8 november 2009

The Helg

Helgen var superb! Mitt förra inlägg handlade om fredagen. Lördagen var också bra. Efter att ha tagit mig hem från världens bästa Josefin, hängde vi i Täby C ett tag, och sen bar det iväg hem för en fantastiskt god middag med bakpotatis och vin. Och sen mina vänner, hade söta Tessi 18-årsförfest och dit vandrade jag iväg glad i hågen och kände ingen alls :p Men det var så trevligt så! Kände dock att utgången fick bli en annan gång och landade istället hemma hos Jessica där jag tillbringade den senare delen av kvällen och natten.

Idag är det Fars dag och först for hela familjen utom Olle som är sjuk, svinis bergis, till farmor och farfar där hela släkten var och vi käkade massa mat och tårta, mkt trevligt :) Sen for vi vidare till mormor och morfar och åt pizza och hade det allmänt underbart mysigt. KÄRLEK till dom!

Men nu kom vi hem, och jag tror att det blir min egen säng som blir nästa anhalt. Har inte sovit i den på hela helgen och jag har saknat den. Godnatt!

(Ja, det blev ett traditionellt och tråkigt dagboksinlägg idag, men nu är det så och jag ville ha det så!)

Inga kommentarer: