torsdag 2 juni 2011

Hejdå lyckostrumpa

Jag DAMMSÖG precis upp min turstrumpa med mumintrollen på! Jag ska ALDRIG dammsuga mer! Sluuurp sa det bara, som om det var nån gammal hårboll eller vadsomhelst... Hjärtlös är vad han är, Ragnar, bara suger och suger och bryr sig inte alls om vad jag tycker och tänker. Nej fyfan.

Och jag kan inte ens begrava strumpan!

Nej, nu ska jag gå och sopa för snaart snart kommer min fina klass hit för ett äkta Vallentunadygn. Det är nog bara han på V97 som älskar Vallentuna lika mycket som jag haha. Men, I do.

Min älskade syster var med i V97 igår btw, och sjöng en av sina låtar. Helt gudomligt, jag bara gråter vad den är fin och vad hon är bäst! Länkar så fort det kommer upp på hemsidan!

Puss alla 36 läsare om dagen!! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Du vet väl att du kan öppna dammsugarpåsen och plocka fram strumpan, den lär dock vara ganska äcklig, men dammsug den igen bara medan du håller i hårt! :)