fredag 15 maj 2009

ÅH SÅ ROLIGT

Ibland har man roligt! Som igår, när vi hade impro med Ami, och gjorde musikal! Vi hittade alltså på låtar, medan vi sjöng dom. Till vackra randomliga ackord av Fantastiska Fredrik! GUD va kul det var! Bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv! Jag vill göra det igen! Jag vill göra det ALLTID! ÅH jag kan leva för impromusikaler!!! SÅ JÄVLA KUL!


Eller som idag, då vallentunamusikalen flyttade in på teatern. Riktig scen på en riktig teater med myggor och ljus och kläder och orkester och hela tjottaballongen! Imorgon är det genrep så då blir det dessutom med smink och allt sånt underbart! Det blir verkligen en helt annan sak när man kommer upp på scenen. Jag är ingen repetitionsmänniska(även om jag gillar det med), jag vill stå på scen! That's it!
Denna bilden symboliserar bara en scen och en teater, vi spelar INTE (tyvärr) på Intiman! Hehe

Kram på er!

2 kommentarer:

Jessica sa...

neej men VEM av oss har dansat där?!? :O

linda sa...

morrr