söndag 17 maj 2009

Gaaaaaaaaaah

Åh underbara värld! Jag var så glad så glad och hyper och flummíg hela dan igår! Förlåt Erika och Isabella som råkade ut för mina klumpiga våldsamma moves i logen misshandel) och förlåt alla andra som råkade ut för mitt hysteriska jag. Men jag skiter i det för jag hade jävligt kul, och de flesta verkade ha lika roligt, och grattis till er som var lika flumflumhyperiga!!! hehe

Hade alltså dansshow på Lasings på morgonen, för bland andra Fredrik Reinfeldt! Det ni! Sen for jag snabbt iväg till Teatern och repade musikal hela dagen, åh så roligt! Vi har en helt fantastisk grupp i år, underbara barn! <3

Sen skulle ni bara veta hur otoligt mysigt och bäst det var på Vickisisens 18-årsfest!! Tack för det plutten! Jag och Filippa gav henne en kväll... ^^
Pappa var bussig och hämtade hem mig vid halv tre, så jag fick sova.

För idag är det premiär! TAGGAAAAAAAA

Inga kommentarer: