tisdag 12 maj 2009

Att vakna på rätt sida

Igår kände jag mej ful, dålig, hatad och värdelös.

Idag har varit en underbar dag! Jag kände mej snygg: Mitt hår, som var lite rufsigt och smålockigt. Min outfit, och mina strumpor. Mitt smink.

Jag var oxå jätteglad och babblade med mysiga människor och kände mej omtyckt. Det är fantastiskt att humöret kan vända så totalt på en dag! Hade svenska, som var kulig. Åt lunch. Hade småföretagande och var positiv och ambitiös(dock med vissa följder:S). Hängde i Täby med Jossan och Eva. Tittade förbi en snabbis i Vallentuna. Och sist men inte minst: Hade supermys med Jessica in her house innan dansen. Hon är bra hon<3

Här är jag och hon en gång för några månadeer sen, när vi symboliserar att vi kan många språk. Kolla bara vad jag bjuder på mig själv i bloggen här. På den här bilden är jag så ful så att man inte kan göra något annat än skratta, vilket måste vara det underbaraste man kan göra! Söta är vi i vilket fall!


Och till allra sist: Genrepade dans på Tibble, ja! Show på lördag! :D

3 kommentarer:

Jessica sa...

du kan vara underbar!! <3<3

Josefin sa...

Underbara barn !!! Jag älskar er båda två <3

Linda sa...

Löööööööööööv<3