tisdag 19 maj 2009

Vi löser det sen

Sista musikaldagen, var så extremt kul så jag vet inte vad. Hade kramp i mina skrattmuskler och kände mig så bra! Flum flum flum med underbara musikalbarn och mitt i alltihopa en föreställning som gick skitbra! Kan det bli bättre. Kände mig riktigt deppig när jag åkte därifrån mot skolan efteråt. Slut på det... Men nu ska vi inte tänka så, för det var en underbar 4-dagars-period! "Vi löser det sen"- mitt och Erikas nya motto. Fungerar fantastiskt bra i alla lägen, framförallt när man teatersminklar sig och inser att man ser ut som en mimare, ett lik eller en skogshuggare och det är en halvtimme kvar till föreställningen börjar och man har 80% av det andra sminket kvar att göra och dessutom måste få en mygga och byta om. Men vi löser det sen, helt enkelt! ;)

Skrev även en vacker sång i logen (helt improviserad!): "Jag är inte lik nån, men jag är ett lik". Tvåstämmig med tillhörande dans! Det ni!

Jaja, jag skriver dehär inlägget för min egen skull:P

1 kommentar:

Svea sa...

Den där sången försvinner inte från hjärnan! :P