lördag 4 juni 2011

En liten båt blir ofta våt


Var på fest i underbara Täby igår. Min vän Victoria firade 20 år och det må jag säga att det var inget dåligt kalas! Jag hade så himlans roligt från början till slut och jag är så glad att det finns så härliga människor! Vi som inte längtade efter att åka hem sov kvar och på morgonen dukade vi upp en enormt fabulös lyxfrukost och satt i gräset och älskade livet. Herregud vad jag älskar sommaren, och det är lååångt kvar till hösten. Kan det bli så mycket bättre än såhär?

Och jag är imponerad av mig själv att jag lyckats festa tre kvällar i rad utan att avlida. Kanske inte jättesmart men vad gör man? Min goa lilla skrutt Sanna tog studenten i onsdags och det var helt underbart! Jättegrattis på na! Och i torsdags var som sagt klassen här, och de är fina de.

En stor kram till hela världen (med vissa undantag, ni vet vilka ni är)!

Inga kommentarer: