tisdag 7 juni 2011

Sommartider hej, hej på dej, haj på daj du

Dansuppvisningen igår var legendarisk! Ni som inte var där, synd för er för det var magiskt. Fanlangningen gick bra den med, fast jag var otroligt nervös att jag skulle råka spetsa kungen med fanspetsen, men jag träffade Major Nisse i stället så det var kolugnt. Kungen var söt, och det var hans familj med. Mest Calle Fille som såg allmänt lost ut när han vandrade på röda mattan. Peter Jöback var snygg, och jag funderade på att gå fram till honom och be honom bli hetero, bara en liten stund, för han såg så snäll ut. Men jag fegade ur.

Jag skulle spela in skiten, för det är ju inte varje dag man får se sig själv på TV liksom, men apparaten var inställd på vintertid så det misslyckades, grovt. Men jag har fått höra från säkra källor att jag syntes OCH att jag var snygg! Så jag är glad ändå.

Nu ska jag snart ta bilen till Täby och hälsa på vackraste Jessica. Helt underbart! Hon och Amanda är fräcka nog att flytta till London om en vecka vilket jag personligen anser är skandal! Men jag önskar de all lycka i det nya hemlandet, en god vän som jag är.

Pussbajs!

Inga kommentarer: