onsdag 29 juni 2011

Mumsmums!

Hade en oerhört mysig sommardag med min vän Michelle igår. Vi hängde i Rålambshovsparken med två assköna snubbar, som Michelle hittat på Sommar. Den ena var amerikan så det blev till att prata engelska hela dagen/kvällen, men efter ett glas vin eller två flöt det på rikigt bra. Jätteroligt hade vi och vi krossade dem i kubb och åt ost. Sen ville de laga middag till oss så vi bara tackade och följde med. Vi blev serverade en utomordentlig middag och hade det så trevligt så.

Idag har jag hängt med Sanna i allas vårt Vallentuna Centrum, och ätit jordgubbar. Sen blev det dans, i 31 graders värme i solen i folkdräkt. Mmmmm!

Så till kvällen stora fantastiska upplevelse! Jag mötte min vän Mia i folkmassan och bevittnade årets första Allsång på Skansen. Mumsmums var fabulös!! Grrrrr! Likaså Danny, September och framförallt BAO och Helen!! Herregud vad kvällen inte hade kunnat sluta bättre! Och puss på Mia och sötaste Elin som jobbar på allsången, hur coolt?

Nej, nu ska jag sova för jag är ju ledig imorgon med hör och häpna och jag och Sanna och alla villiga ska åka och bada :D LÖVELY

Inga kommentarer: