måndag 13 juni 2011

Götet baby

Sitter här och väntar på dödens brev. Känner att jag kommer springa ut till brevlådan varannan timme. Brevet är beskedet huruvida mina lärare uppskattat det jag gjort under året och vill ge mig ett år till, eller helt enkelt vill bli av med mig. Ett ja eller ett nej. Eller ett reserv, vilket kommer krångla till saker och ting. För får jag ett nej öppnar sig en ny dörr. En väldigt fin och spännande dörr med guldhandtag. För i så fall flyttar jag till Göteborg i Augusti och går Performing Arts Schools förberedande musikalartistutbildning. Hur kul och spännande låter inte det?!

Men än så länge hoppas vi på Kulturama. Håll tummarna för mig!

Klockan tre ska jag och min vän Mattias sätta oss på ett tåg och fara ner till denna vackra stad igen, för imorgon börjar intagningarna till Balettakademiens musikalartistutbilning. Det är den främsta efter högskolan, och enormt svårt att ta sig in, speciellt om man bara dansat i ett år. Men kul ska det bli och en otroligt nyttig erfarenhet. Och dessutom en galet mysig trip till Göteborg i sommarvädret!

1 kommentar:

Amanda sa...

Håller tummarna fining!