söndag 12 juni 2011

Weeeeekend yeah

Nu är året på Kulturama slut. Och imorrn får vi veta om de blir ett år till. Det kommer ett brev. Ja eller nej liksom. Hur kul låter inte det? Längtar...

Men avslutningsfesten i fredags var gudomlig i alla fall. Fan vilka härliga människor man stiftat bekantskap med under året. Det är ju helt otroligt. Lite gubbskivafeeling på hela kvällen och det är ju helt fabulöst! Gråtkalas skilda oss åt framåt 3 och fy fan vad det var tungt. Men jag grät inte. Jag grät dagen efter istället för att jag var tvungen att ha en ful mössa på Skansen. Det tyckte jag var jobbigt...

Jobbade då på Skansen hela dagen igår då det var drop-in -bröllop, och tjänade 250 kronor i timmen. Inte fy skam då vi mest drev omkring bland alla lyckliga brudpar, dansade lite, fikade massor och pratade med härliga människor. Fast det bästa jobbet var nog ändå han, vars uppgift var att vara trevlig. Bara. Helge var där!

På kvällen hade Amanda och Jessica sin avskeds-/20-årsfest. Det var bara så galet underbart! Helt amazing kväll! Fan vad härliga människor det finns!! Och stort lycka till till mina vackra vänner i London! :D Puss!

Inga kommentarer: