torsdag 9 oktober 2008

En torsdag i Lindas liv

Vi hade dans på idrotten med Jessica och Josefin och det var jättekul! Tack för det tjejor. Efter det var det dags för det efterlängtade matteprovet, som jag klarade med bravur. Eller jag tror jag lyckades skrapa ihop till ett G i alla fall. Men det är matte C så det är knepigt. Efter skolan satte jag och Amanda oss på CoffeeCorner och pluggade teaterhistoria, riktigt mysigt. Så jag var glad när jag satte mig på tåget för att resa hem.

Men det jävlala bajstågskiten gjorde mej fruktansvärt förbannad!! Jag reste mig upp för att gå av i Bällsta, och så gjorde även 10-15 andra. Men när hälften hade klivit av, stängde dom bara dörrarna och de gick inte att öppna igen. Så vi stog där, 7 personer och fick åka vidare till Vallentuna!! Arg arg arg! Hade cykeln i Bällsta och apmycket saker att släpa på så jag bara vägrade gå hem, men jag hade tur för pappa var i närheten med bilen. Men gud vad sur jag blev, och inte bara jag kan jag säga.

Sen när jag kom hem fann jag att skolfotot hade dimit ner i brevlådan, och när jag såg skolfotot blev jag nöjd! Det är storartat. Har varit missnöjd alla klassfoton i hela livet utom 8ans, och nu var det nästan bra ju:) Däremot vart självbilden ful, men det får man leva med. Den behöver ju inte så många se i alla fall;)


Jätte B bild men det funkade inte att scanna^^ Ni fattar grejen i alla fall:P Världens vackraste klass! (jag har röda jeans^^)


Jag hade flätor idag. Kram på er!

3 kommentarer:

Filippa sa...

Ja men vad bra linda! Som om det inte räckteatt hela åva såg att jag ser ut som en gam! Tack verkligen. Snart kommer jag få vara tvungen å gå runt å vifta på armarna å säga "Har du ingen mamma eller pappa" också. Bra p.g.a dig. As!

Anonym sa...

haha. alla kommer ändå få se vilken otroligt gullig gam du är sötnos:P

Anonym sa...

fan va snygga vi va då