torsdag 23 oktober 2008

Kalas

Jag har varit lycklig och glad nästan hela dagen, och jag menar det. Satt på Mc-Donalds och tänkte, vad glad jag är;) Fysiklabb, alltid lika kul, vi stötte på varandra, mys. Klättrade på idrotten, och jag kom säkert två meter. Sen käkade vi cheesburgare och vi var många, vad kan det bero på? Det var ju smaskiga fiskpinnar i skolan och det får man ju så sällan. Konstigt..
Träffade lilla Therse på tåget, idag igen:O (Olyckan tycks förfölja mej^^) Halloo:P

Imorrn alla ÅVA-barn är det Halloweenskoj i skolan och då måste man klä ut sej! Och bara så ni vet, alla som åker Roslagsbanan, så kommer jag sitta där som ett spöke och glo alldeles ensam för alla andra kommer dissa utklädningen och så kommer dom undvika mej och typ ta andra vagnen för att dom skäms över mej. Så om ni ser en ensam förståndshandikappad häxa på tåget så är det jag, och jag är stolt!! Bara så ni vet!
Jag i din mardröm.

4 kommentarer:

Filippa sa...

"så om ni ser en ensam förståndshandikappad häxa"

skulle du inte vara spöke nyss, hmm..får inte ihop detta

Anonym sa...

haha jag är den onda olyckan!^^
Jag och din killkompis (som jag inte kommer ihåg vad han hette) *skäms* hade lite gemensamt när vi klev av tåget!^^ haha! Han berättar nog i mön!:P ett tips är att jag stört mig på hans moppe i två dar!^^ hahaha!:P ha ett trevligt hörstlov!:D PoK! <3 /Tessi

Anonym sa...

ippis: Har du tänkt på att jag kanske ska vara en DÖD förståndshadikappad häxa?

Anonym sa...

tack tack linda för förslgaen^^ det handlar inte bara om dålig fantasi, dte handlar även om dåliga tillgångar och material, men det är löst nu ;) jag har en outfit xD