fredag 24 oktober 2008

Fredag=> Halloweentävling- Filippa- Idol

Idag var det fredag och jag var i skolan som "förståndshandikappad häxa som jobbar på en bilfirma". Det var min utklädnad alltså, som bidrag till skolans halloweentävling. Jag borde vinna för mest kreativa karaktär;)
Efter skolan förföljde jag min vän Filippa hem till Åkersberga. Det var riktigt mysigt och vi babblade och kollade på Sex an the city-filmen! Fint och slappt avslut på skolveckan före lovet.

Idol: Vem kom på att de skulle ha ABBA-tema?? Hon/han är min idol! Det var ju helt fantastiskt. Har dock inte sett alla, (jag har ganska höga krav för ABBA är liksom lite heliga:p men fett kul ändå) för ingen berättade för mej at de skulle sjunga ABBA?! Det är ju katastrof. Får välan se reprisen:D

Jag är så trött så det är inte sant. Ska bli så bäst med lov! Kram på er.
Du betyder<3

Inga kommentarer: