lördag 11 oktober 2008

Ålandskryssning

Var på Ålandskryssning, med Skansenfolk fredag-lördag. Birca Paradise åkte vi med och det var ett fett stor båt^^ Riktigt skoj var det oxå, även om jag som nykter, och under 18 kände mig lite mobbad. Men roligt hade vi. Jag sjöng karaoke idag, på båten för massa halvbakis människor, askul:P Lite stolt faktiskt att jag vågade;)

Kryssning är nog inte riktigt min grej dock. Jag kanske är känslig men jag tycker det är riktigt obehagligt med alla fulla okända gubbar som blir lite för närgångna, allmänt störiga eller vill dansa med en... Nej! Tack!


Men denhär turen var skoj för det var minsann kända människor oxå som är väldans skojsiga:D

Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

mys att du hade roligt och att du var så modig!! fattar nte hur du vågade!

men h¨ller med; uschliga fulla gubbar klarar man sig utan!!