tisdag 14 oktober 2008

Sovmorron ftw!

Fysikprovet imorse gick skitbra! Jag bara räknade allt helt rätt och svarade fint på alla frågor, var klar på en halvtimma och skuttade ut ur klassrummet! Nu tror kanske vissa av er att jag 'är ironisk, men icke sa nicke: Det gick asbra:)

Sen gick brandlarmet, men skolan sprängdes inte, attans. Så vi gick till BK, coolheten bara sprudlar, och åt kaninmat i stället. Fett gott! Sen blev jag och Amanda friserade av några snubbar från turkiet^^

Efter skolan åkte jag roslagsbanan till min sånglektion och sen vandrade jag hem till mitt hem och glodde på satc, vilket jag tänker fortsätta med, efter andra avenyn. Lat TV-dag för mej ikväll=)

Min pappa är nästan lika rolig som jag:
Jag: Vi ska ha ett ondskaprojekt på svenskan.
Pappa: Men då är det ju bara att göra en ondskelista!


Inga kommentarer: