måndag 6 oktober 2008

kalasmåndag

Jag tyckte att idag var en bra dag jag. Har vart i skolan och fått panik över matteprovet. Jag har haft håltimme oxå och tillbringat den i Täby C med Amanda. Sen så har vi jobbat med vårt svenskaprojekt, det blir super, skulle jag tro. Har ju den bästa gruppen, jag, Josefin, Fredrik och Ville xD tyvärr alla andra men vi kommer äga:P Efter det klämde jag in en snabbfika med Josefin, Eva, Ville och Ludde innan musikalen vilket var mycket mysigt!
Musikalen sen då var väldigt rolig men extremt jobbig, jag är jättedöd. Vi dansade kalasmycket och sen var det om möjligt ännu mer fysiskt på draman. Varm och svettig och fräsh, det blir man;) Men roligt ska de vara, sa grisen som satte sig i tårtan!

Vad händer ikväll då? Jo jag ska försöka orka plugga matte. Men äter man kladdkaka samtidigt så borde det la funka!

Nu ska jag göra ett sånt därnt misslyckat försök till att få kommentarer, som jag har läst på många andra bloggar, och hånskrattat förnöjt åt: Hur var eran måndag?

Tack och hej leverpastej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

svar: vet du inte vem björn gustavsson är? han komikern i melodifestivalen 2008!

Anonym sa...

haha:P

Anonym sa...

haha:P