onsdag 15 oktober 2008

Hungrig hund

Idag när jag promenerade den korta sträckan från tåget hem till mej så stötte jag på den stora svarta hunden som försökte äta upp mej för nån vecka sen. Men den här gången var han kopplad, tack och lov. Men förra gången vi sågs, så cyklade jag fredligt på vägen och så märker hur en jättehund plötsligt springer upp bredvid mej med öppen käft och otäckt skall, och hotar att slita mej i stycken. Jag vart såklart livrädd och försökte fly och som tur var så sprang han upp i skogen. Men jag var i chocktillstånd. Och jag är ändå inte alls hundrädd, jag är nästan för orädd. Så fatta om det hade varit en hundrädd människa, den hade ju typ dött av skräck. Men vem skulle inte bli rädd om ett stort monster med huggtänder anföll en?? Hur kan man låta en sån hund springa lös i ett husområde?? Det är ju bara sjukt, och man har ju hört asmycket om folk som blivit anfallna av kamphundar och sånt, så även om din hund egentligen är snäll, borde du ha den kopplad om den tycker om att anfalla människor, för man blir skiträdd!!! Tack!



Alla vovvar kan ju inte vara som Båtsman liksom;)<3

Inga kommentarer: