tisdag 7 oktober 2008

"Flum flum flum, mera flum"

Rubriken är ett citat från min teaterfröken, och sammanfattar min dag idag.
Jag är en trött och extremt mogen människa. Det ska ni veta! Var rena semesterdagen i skolan och jag har skrattkramper:P Först redovisningar på svenskan, och i NV07MT kan det inte bli annat än, j*vligt kul, helt enkelt! Och sen var det lunch och värsta långa rasten, då jag ocg Jessica var allmänt mogna och fina flickor. Sen var det matte, och jag erkänner; Jag är var inte duktig, men kul hade vi! Sen var det teater dårå, och då var jag faktiskt koncentrerad från och till, och det var riktigt kul!!

Vi träffade en kvinna med en liten pojke på tåget hem. De var väldigt sociala så det blev ett intressant möte. Det var skojsigt det:)

Ska nog ta tag i matten litegranna efter maten... nooo:'( Jaja, bajs på den!

Kram på er små bloggisar!

1 kommentar:

Elliepellie sa...

Sv: visst är de superfina :D