fredag 1 januari 2010

2010!!

Min nyårsafton blev inte riktigt som jag tänkt mig, då jag var inriktad på att festa järnet hela natten lång. Jag åkte istället den långa vägen till Skövde stad för att fira med familjen och våra kära vänner Engvallingarna. Och vi har det verkligen supermysigt här! 12 pers i ett torp mitt i vårt vinterland. Underbart! Såklart synd att missa festandet därhemma, men det kan jag göra en annan gång. Här ska det bli supermysigt ända tills på söndag! :D

Gott nytt år alla! Hoppas detta år blir ert bästa hittills! Det vill jag att mitt ska bli, och jag vet att det kommer att bli så! Allt har bara gått uppåt på sista tiden. Självklart oroar jag mig grymt mkt för studenten och alla krav som kommer att ställas på mig. Men jag har verkligen bestämt mig för att jobba med min självkänsla, och alltid göra det som känns rätt och framförallt ha jävligt kul under tiden, och umgås med dom jag älskar och trivs med. Helt enkelt: detta året kommer äga skiten! YEAH!

2010 here I come! :D

1 kommentar:

amanda sa...

wihoo!